konsultcamilla

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Men HALLÅ!!!!!

Av Camilla Karlsson - 20 november 2009 23:30

Hade alla glömt bort att rösta på Eric i dag eller........ Kunde inte fatta att han hängde löst, helt otroligt! Men som tur var så ordnade de sig puh. Hoppas att alla kommer ihåg att rösta nästa vecka.


Idag har småtjejerna o jag varít lediga, vi sov till nio o sen myste vi lite i sängen innan de va dags att kliva upp o göra lite nytta. Vid halv ett hämtade vi Julia på skolan o åkte in till Gävle, käkade på Max med Jessica o hennes barn även Jörgen följde med. Sen åkte vi till Din Sko, Julia behövde nya vinterskor. Hon sliter jue ut sina skor på mindre än en säsong, hon hade strl 38?!? Samma strl som mig... helt otroligt, hon valde ett par stövlar på damavdelningen o de gör jue att man börjar känna sig gammal.

Innan vi åkte hem så städade jag bilen på verkstaden, älsklingen hade jue varit så gullig o tvättat den åt mig när han bytte däck. O då vill man jue att den ska va fin på insidan också. Fick stressa hem så vi skulle hinna hem innan Magnus kom för att hämta Julia. 


När Julia hade åkt så tittade jag o barnen på Pippi Långstrump o käkade godis, dom fick zoo, bilar o ostbågar. Agnes åt bara ostbågarna o jag vet inte hus många ggr jag fyllde på. Byggde lite pussel och klädde på lite dockor. När kl närmade sig åtta fick dom gå o sova, ville titta på Idol i lugn o ro. Jörgen kom hem strax efter åtta o vi titta tillsammans men han somna under den mest spännande delen. Han ska in o jobba i natt, ska tvätta en massa bilar o en båt tills i morgon. För i morgon ska han gå på hockey med en kund som är matchvärd o han skall visa upp sina bilar. Jörgen skall köra in på isen med en Hummer 2, de var meningen att han skulle ha en tio meters båt efter också men efter att ha provat idag så insåg dom att de inte skulle gå så båten får visas upp utanför.


De blir en tråkig helg, har umgåtts me Jörgen ca 3 timmar idag o lär inte bli så mye mer i morgon heller o så får jag sova själv inatt igen. Han jobbade även natten som va, inte hela natten men jag somna själv för han somna framför tvn. Tror att jag ska ringa syrran i morgon o höra om dom ska va hemma, Alice ville hälsa på Wilmer sa hon redan idag. När vi åkte från Gävel idag ville hon åka dit o när jag sa nej blev hon jätteledsen.


Känns helt ok i ljumsken idag men har inte vågat ta bort omslaget. Det får sitta till i morgon så kan jag byta o göra rent då. Igår kände jag mig lite febrig o hängig, somnade i våra underbara strandstolar i vardagsrummet kl nio. Vi ser nog ganska roliga ut när vi tittar på tv, sitter i varsin strandstol ha ha ha. Jörgen skulle ha börjat med att flytta fönstret i vardagsrummet i morgon men nu blir de jue inte så...... hans kund ligger på minus just nu....Rynkar på näsan


Nu ska jag försöka få liv i Jörgen..... o de brukar jue lyckas sådär.


Sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 7 mars 2010 09:29

Igår skulle morfar ha fyllt 80 år om han hade levat :( Sex år har gått sen han lämna oss, kan inte fatta att tiden går så fort. Saknar verkligen honom och ibland brukar jag be honom om hjälp om det är något jag inte kan påverka själv o jag tror att h...

Av Camilla Karlsson - 2 mars 2010 08:11

Helt underbart att vakna upp o inse att man klarat sig från magsjuka än så länge..... ingen annan har blivit sjuk ännu. Jörgen har slutat spy men är fortfarande dålig o svullen i ansiktet, ska kolla sen hur de är med febern.   Idag blir de väl en...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 19:36


Här hemma har vi sjukstuga idag..... Alice är bra nu, hon spydde bara fyra ggr men de e värre me Jörgen. Han har spytt och haft diareé sen han kom hem vid elva. Han har feber o hosta o är riktigt förkyld me o en sak som oroar mig är att han är svälld...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 08:55

Vaknade halv fyra i morse av att Alice ropade....... hon hade spytt ner hela sängen    Hur har hon kunna fått magsjuka som varit hemma i helgen?!? Jag som verkligen behövde jobba men nu blir vi tydligen hemma några dagar till.........typiskt! Hoppas ...

Av Camilla Karlsson - 28 februari 2010 20:53

Äntligen ska barnen på dagis iegn... nu har dom varit hemma i en vecka. Både Alice o Agnes har haft hög feber o en hemsk hosta. Behöver verkligen jobba nu, ligger verkligen  efter, har massor att göra.   I helgen har jag haft utbildning i Uppsala...

Presentation

Egenföretagande 4- barnsmamma......

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards