konsultcamilla

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Ännu en vecka.........

Av Camilla Karlsson - 17 januari 2010 22:34

Lyckas tydligen inte med att blogga oftare än typ en gång i veckan men de e ju alltid nåt........


Nu i kväll har jag o barnen varit på kalas hemma hos Jessica o Niklas, Oliver fyller år den 27 men då är han hos sin mamma. Gissa var Jörgen var?!? På jobbet så klart, trodde de skulle bli mindre jobb nu när han är anställd men han jobbar sju dagar i veckan nu men de kanske blir bättre snart...... *hoppas*

Barnen lekte jättebra hela kvällen, såg knappt till dom på hela tiden. Alice brukar tjata om att hon vill åka o leka me Melvin o Theo.


Igår var vi till Carolas Kök, där mamma jobbar, o käkade mat hela familjen för mormor fyllde 75 år. När vi käkat åkte vi hem till mamma o pappa o fikade, mormor fick paket, en ny kökslampa och en medaljong. När vi kom hem o hade lagt barnen så skulle Jörgen o jag kolla lite på tv men vi somna båda två, jag vaknade kl. två på soffan. På dan idag har vi lekt me barnen o städat Jörgens garderob o byrå. Tänk att de ska va så svårt att kasta kläder som aldrig används....... han har till o med svårt att skiljas från trasiga kalsonger hahaha.


I onsdags var Jörgen o jag på verkstadsmässa i Kista...... va väl inte så mycket för mig men alltid kul att göra nå annat. Har från o med den här veckan börjat jobba fredagar me o i fredags var jag på verkstaden o jobbade, Jörgen behövde lite hjälp på kontoret. Alice fick vara me mamma för hon hade feber, mamma kom till firman o hämtade henne för hon hade skjutsat in Jessica till skolan. Medans dom väntade på henne var dom ner på stan o handlade lite o fika. Alice köpte en film hon redan har, hon lurade mormor o sa att hon inte hade den. När dom åkte från stan hämtade dom Agnes på dagis o Julia på skolan. Så när jag slutade åkte jag direkt ner till Tierp o hämtade Felicia på fritids o sen var vi hos mamma ett tag innan vi åkte hem.


I morgon ska jag försöka plocka bort julen när jag kommer hem. O på tisdag ska jag på Aloe Vera-party hos Jessica. På onsdag är de möte på Tirk me styrelsen.I helgen har jag kurs i Högbo men bara söndagen.


Nu har Jörgen kommit hem så nu ska jag vara lite trevlig o umgås me honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 7 mars 2010 09:29

Igår skulle morfar ha fyllt 80 år om han hade levat :( Sex år har gått sen han lämna oss, kan inte fatta att tiden går så fort. Saknar verkligen honom och ibland brukar jag be honom om hjälp om det är något jag inte kan påverka själv o jag tror att h...

Av Camilla Karlsson - 2 mars 2010 08:11

Helt underbart att vakna upp o inse att man klarat sig från magsjuka än så länge..... ingen annan har blivit sjuk ännu. Jörgen har slutat spy men är fortfarande dålig o svullen i ansiktet, ska kolla sen hur de är med febern.   Idag blir de väl en...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 19:36


Här hemma har vi sjukstuga idag..... Alice är bra nu, hon spydde bara fyra ggr men de e värre me Jörgen. Han har spytt och haft diareé sen han kom hem vid elva. Han har feber o hosta o är riktigt förkyld me o en sak som oroar mig är att han är svälld...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 08:55

Vaknade halv fyra i morse av att Alice ropade....... hon hade spytt ner hela sängen    Hur har hon kunna fått magsjuka som varit hemma i helgen?!? Jag som verkligen behövde jobba men nu blir vi tydligen hemma några dagar till.........typiskt! Hoppas ...

Av Camilla Karlsson - 28 februari 2010 20:53

Äntligen ska barnen på dagis iegn... nu har dom varit hemma i en vecka. Både Alice o Agnes har haft hög feber o en hemsk hosta. Behöver verkligen jobba nu, ligger verkligen  efter, har massor att göra.   I helgen har jag haft utbildning i Uppsala...

Presentation

Egenföretagande 4- barnsmamma......

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards