konsultcamilla

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Camilla Karlsson - 7 mars 2010 09:29

Igår skulle morfar ha fyllt 80 år om han hade levat :( Sex år har gått sen han lämna oss, kan inte fatta att tiden går så fort. Saknar verkligen honom och ibland brukar jag be honom om hjälp om det är något jag inte kan påverka själv o jag tror att han hjälpt mig ibland. Iaf en gång är jag ganska säker på att han ordnade en viktig sak åt mig, TACK morfar! Vi ska äta middag hemma hos mamma idag för att fira morfar :)


Jag klarade mig från att bli magsjuk, jippi!! Det var bara Jörgen o Alice som blev sjuka...... i onsdags lämnade jag barnen på dagis igen, då hade dom inte varit där på en och en halv vecka. Skönt att komma igång o jobba igen........


Igår var småtjejerna o jag till syrran, dom ville leka me Elvira o Wilmer. Vi blev bjudna på Flygande Jakob, gott! Fick fika också o sen kom pappa o Jessica också o hälsa på, dom hade väl tråkigt när mamma jobba ;) Mat hade dom ätit på Strutsen innan don kom annars hade ju pappa kunnat få lite mat av Carro, han älskar ju kyckling o dessutom var de banan o jordnötter i. De hade varit nåt för pappa de....... hahaha. Jörgen jobba hela dan....... bar ut snö från firman. Han kom hem strax före åtta, lagom till Melodifestivalen.


Igår var de ju Andra Chansen, jag tycker rätt låtar gick vidare men hur f-n kan Orsa Spelmän slå ut Neo, jag tyckte hans låt var bra. Somnade en stund på soffan men sen kollade jag klart på World Trade Center, jobbig film eftersom man vet att de hänt på riktigt. När den var slut kollade jag en stund på Heder och Samvete men klockan var lite mycket så vi gick o la oss.


Julia åkte till pappa i onsdags o kommer hem idag, hon har haft sportlov denna vecka. Felicia har varit hos pappa denna vecka o hon kommer hem i morgon.


Måste nog jobba på min firma hela nästa vecka, har väldigt mycket att göra. Så Bobbys får nog klara sig utan mig......


Vi hade planer på att åka på båtmässa idag men Jörgen måste skotta här hemma idag...... vi behöver skotta av taken innan dom rasar in. Mässan håller ju på hela veckan så vi kanske kan åka i veckan istället.


Nu är de dags att göra nån nytta idag.......



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Egenföretagande 4- barnsmamma......

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards