konsultcamilla

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Alla bloggar jue.....

Av Camilla Karlsson - 3 november 2009 08:04

Jaha ska jag också prova detta me att blogga...... De är jue skitkul att läsa andras men kommer nån läsa min?!?


Just nu sitter jag på tåget till Sthlm.... ska på bokslutskurs, de ska bli kul att få komma ut o göra nåt annat än bara sitta på kontoret. Är hemma igen vid kl. åtta.


Igår var hela familjen o hälsa på Dogge me familj...... han har fyllt år o vi har inte hunnit vara dit ännu men igår tog vi oss i kragen o åkte dit. Fick träffa Anna-Karin för första gången...... Jörgen har jue träffat henne när dom var o hälsa på oss när jag var i Karlstad. Hon va trevlig...... kanske kan försöka att träffa dom lite oftare än va vi gjort hittills.......Glad


I morgon är de frukostmöte på fritid...... Stora skall berätta om de nya vindkraftverken vi fått i Skutskär.......


På torsdag ska jag ner på Hab o ha nätverksmöte ang. Félicias framtid...... om hon skall börja på kortis...... om ledsagaren...... gymnasium..... ja lite allt möjligt.


På fredag ska jag göra nåt läskigt...... ska ta bort en knöl jag haft i ljumsken i flera år. Har inte vågat gå o ta bort den men jag måste nu...... får ganska ont i bland. Hoppas Jörgen kan följa me...... vill ha nån som håller mig i handen..... blir som ett litet barn när jag ska till sjukhuset Flört


I helgen är de stora barnen hos pappa....... tror att Jörgen o jag ska ut i skogen o hugga ved en av dagarna...... sen skulle vi behöva komma i gång ordentligt me vardagsrummet om de ska bli klart till jul Tungan ute


Näe nu är jag snart framme i Sthlm........ kanske skriver lite mer på hemvägen.


Ha de!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Karlsson - 7 mars 2010 09:29

Igår skulle morfar ha fyllt 80 år om han hade levat :( Sex år har gått sen han lämna oss, kan inte fatta att tiden går så fort. Saknar verkligen honom och ibland brukar jag be honom om hjälp om det är något jag inte kan påverka själv o jag tror att h...

Av Camilla Karlsson - 2 mars 2010 08:11

Helt underbart att vakna upp o inse att man klarat sig från magsjuka än så länge..... ingen annan har blivit sjuk ännu. Jörgen har slutat spy men är fortfarande dålig o svullen i ansiktet, ska kolla sen hur de är med febern.   Idag blir de väl en...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 19:36


Här hemma har vi sjukstuga idag..... Alice är bra nu, hon spydde bara fyra ggr men de e värre me Jörgen. Han har spytt och haft diareé sen han kom hem vid elva. Han har feber o hosta o är riktigt förkyld me o en sak som oroar mig är att han är svälld...

Av Camilla Karlsson - 1 mars 2010 08:55

Vaknade halv fyra i morse av att Alice ropade....... hon hade spytt ner hela sängen    Hur har hon kunna fått magsjuka som varit hemma i helgen?!? Jag som verkligen behövde jobba men nu blir vi tydligen hemma några dagar till.........typiskt! Hoppas ...

Av Camilla Karlsson - 28 februari 2010 20:53

Äntligen ska barnen på dagis iegn... nu har dom varit hemma i en vecka. Både Alice o Agnes har haft hög feber o en hemsk hosta. Behöver verkligen jobba nu, ligger verkligen  efter, har massor att göra.   I helgen har jag haft utbildning i Uppsala...

Presentation

Egenföretagande 4- barnsmamma......

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards